اسلاید شو

نسخه اول نشریه بدون تعارف دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز منتشر شد.

جستجوگر

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 1
  • بازديد ماه : 126
  • بازديد کلي : 3,631

درخواست دانشجویان

فرم درخواست نشریه

نسخه اول نشریه " بدون تعارف " در خصوص "  آنچه دانشجو بداند "  به صاحب امتیازی علی گوزل پور با مدیرمسئولی محمدرضا سفینه سار و سردبیری حسین پور اشرفی منتشر شد.

در بخشی از این نشریه آمده است:

* دانشجو کیست؟ 

اولین چیزی که برای اکثرمان یکسان است . اینکه دست تقدیر ما را به دانشگاه آزاد کشانده است. اینکه بعد از نتایج کنکور و اعلام محل قبولی شاید انتظار این مکان را نداشتیم اما خب چه می شد کرد؟ به قول این است که شده . خب حالا که نمی شد اعتراضی کرد.

در تمام مدتی که در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز از همان شروع ما را برای عادت به این تقدیر می دارد ارتباطات ما از جمله ارتباط بین استاد و دانشجو یا دانشجو با دانشجو می باشد ؛ حال ببینیم دانشجو کیست ؟ وی تعاریف گوناگونی دارد عده ای اورا جوینده ی دانش می دانند عده ای اورا در زُمره ی افرادی قرار می دهند که بیهوده اکسیژن هوا را می بلعد و امکانات وافری را که در اختیار او قرار داده شده است هدر می دهد. به عکس ، عده ای اورا از مهم ترین و موثر ترین اقشار جامعه به حساب می آورند که می تواند خالق پدیده های شگرف جامعه ی معمول این روزها باشد. او موجودی صبور ، قانع ، آرام و گاهی سرکش است و یا شاید مقاوم ترین پدیده ی جهان که بی چشم داشت دیده به دانش  می دوزد  و  به دنبالش تا دور  افتاده ترین نقطه ی کره خاکی می دود.

* آموزشیار بلای جان دانشجو :

تابستان امسال پس از سالها استفاده از سامانه سیدا که رابط کاربری بسیار خوبی داشت و دانشجو بسیار راحت بود ، دانشگاه آزاد اسلامی تصمیم گرفت سامانه ای جدید با عنوان آموزشیار که به گفته ی مسئولان سامانه ای ملی می باشد را طراحی کند تا جایگزین سیدا شود اما پس از خرج میلیاردها تومان هزینه و طولانی شدن مدت آمادگی سامانه ، آموزشیار به هیچ عنوان نتوانست کاری را که سیدا برای دانشجو ، اساتید و پرسنل انجام می داد را انجام دهد با این حال پس از انتخاب واحد بسیار سخت و طاقت فرسا کاربران با محیط این سامانه آشنا شدند ولی این روزها مشکلی که وجود دارد بسیار بیشتر از انتخاب واحد و کارهای دیگر می باشد...


جهت ادامه مطالب فیلتر شکن خود را روشن و سپس روی " فایل " کلیک کنید.

 

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

نظرسنجی

وبلاگ جدید بدون تعارف دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز را چگونه ارزیابی می کنید؟

بولتن دانشگاه آزاد اسلامی

ابزار رایگان وبلاگ