اسلاید شو

شماره نوزدهم نشریه مشکات دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز منتشر شد.

جستجوگر

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 2
  • بازديد ماه : 104
  • بازديد کلي : 3,739

درخواست دانشجویان

فرم درخواست نشریه

شماره نوزدهم نشریه " مشکات "  به صاحب امتیازی کانون مهدویت عطر ظهور دانشکده پزشکی آزاد اسلامی واحد تبریز با مدیرمسئولی زهرا رمضانی و سردبیری ثنا ایمانی منتشر شد.

در بخشی از این نشریه آمده است:

سپاس خدای را که زمین را منور به سجده بندگان پاکش نمود .

نام حاج قاسم سلیمانی را کمتر کسی است که در منطقه پر تنش خاورمیانه نشنیده باشد ؛ وقتی خبر شهادتش را اعلام کردند ، هر خانواده ی آزاده ای چنان عزاداری می کرد که گویی عزیز خودش را از دست داده است . از آن روزیک سال است که می گذرد اما هنوزاشک ها ، چهره ها را می شوید چرا که چشم ها هنوز به نبودنش عادت نکرده و منتظر بازگشتش از خط مقاومت است . کسی که سر لوحه زندگانی اش را حسین ( ع ) بداند دیگر در جنگ علیه باطل تعللی را جایز نمی شمارد ؛ یا با خماری توافق طی طریق نمی کند . او می داند که مستکبران عالم برای سلطه بیشتر بر مردم از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد و این را اگر بتوانند تا آخر جهان ادامه می دهند . باطل همیشه چهره نمایان دارد حتی اگر نقاب بزند و بزک کند باز هم روزی نمایان می شود . در اوایل انقلاب جهان خواران عروسکی به نام صدام را علیه منطقه مخصوصا ملت امام حسین علم می کنند و تقریبا بعد از ۳۰ سال ویروسی به نام داعش را می زایند غرب و اسرائیل کودک کش در قدم اول سوریه را هدف قرار می دهند . نقشه این بود که وقتی بشار اسد سقوط کرد به سمت عراق بروند و بعد از آن نوبت ایران است . مردان بی ادعا به دستور فرمانده کل قوا به یاری ملت و دولت سوریه و عراق می شتابند . حتی اگر فرض محالی را در نظر بگیریم که هدف ایران نبود به استناد حدیث نبوی چگونه سردار ویارانش درد و رنج برادران و خواهران مسلمان را در کشور های دیگر ببیند و دست روی دست بگذارند ، هرگز این منش مردان خدا نیست و کسی که یاریشان نکند مسلمان نیست .

سردار و یارانش پس از ورود به سوریه به ایجاد کمیته های مردمی مشغول شدند و بعد از یکپارچه ساختن نیروی نظامی از هم پاشیده ، توانستند تک به تک شهرهای ویران شده و مردم اسیر را از دست تروریست ها برهانند و نسخه ی داعش پرورش یافته با پول های کثیف و اسلحه های غربی را در هم بپیچند . زمانی کارهای سردار برایمان ملموس می شود که در میانه آتش باشیم . مطمئنا بیشتر از من ایرانی ، زنان و طفلان سوری و عراقی گرفتار در دهان کفتاران این را درک می کنند . چه افغانستان باشد چه غزه یا که سوریه ، هرکجای عالم که داد مظلومی بر آسمان بلند شود دست سردار برای یاری شان دراز است . روزگاری که اسرائیل بیمارستان ها و مدارس لبنانی را در جنگ ۳۳ روزه با خاک ویران می کرد این خط شکن علی بود که در میانه میدان دشمنان را به عقب می راند ؛وقتی در عراق آوارگان خانه و سرپناهی نداشتند او بود که سرپناه می ساخت ، وقتی سیل ، خوزستان عزیز را می برد او بود که قبل از مسئولان استان آستین ها را بالا می زد . وقتی در تحریم های بشر دوستانه بودیم این سردار بود که برای بیماران دارو تهیه می کرد . کسی که از فرط علاقه به امامان معصومش شروع به بازسازی عتبات عالیات می کند و یکی از پایه گذاران زیارت ۲۰ میلیونی اربعین می شود و بسیار کارهای دیگر که از عدد بیرون استخدمات علمدار مقاومت از غرب تا شرق کشیده شده و به خاطر همین است که یک فرد فرا مرزی است . این مرد با تمام توان مقابل دشمنان اسلام و آزادی بشریت ایستاد و پس ...

جهت ادامه مطالب فیلتر شکن خود را روشن و سپس روی " فایل " کلیک کنید.

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

نظرسنجی

وبلاگ جدید بدون تعارف دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز را چگونه ارزیابی می کنید؟

بولتن دانشگاه آزاد اسلامی

ابزار رایگان وبلاگ