اسلاید شو

نسخه دوم نشریه بدون تعارف دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز منتشر شد.

جستجوگر

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 3
  • بازديد ماه : 128
  • بازديد کلي : 3,633

درخواست دانشجویان

فرم درخواست نشریه

نسخه دوم نشریه " بدون تعارف " در خصوص "  هفتخوان دانشجو "  به صاحب امتیازی علی گوزل پور با مدیرمسئولی محمدرضا سفینه سار و سردبیری حسین پور اشرفی منتشر شد.

در بخشی از این نشریه آمده است:

* شروع ماجرای یک دانشجو

اولین روزی که یک دانشجو بعد از تعطیلی چند هفته ای دانشگاه به لطف و سایه کرونا خبری را شنید. آن هم کلاس های ترم جاری  بصورت مجازی برگزار خواهد شد. همه دانشجویان اوایل خوشحال بودن ولی بعد برای شرکت در کلاس های مجازی با موجودی بنام سایت  به ظاهر آموزش روبرو شدند.

بعد از مدتی دانشجو صبح به زور با صدای زنگ تلفن چشمای خود را باز می کرد و در همان حالت که خوابیده است  چندین دقیقه به سقف اتاق خیره می شد و بعد شروع به لعن و نفرین کرونا می گردید.

ولی قصه از اینجا شروع می شود که دانشجو بعد شستن دست و صورت به سمت سیستم خود می رود و با جست و جو کردن سایت آموزش مجازی در دل خود دعا می کند تا کلاس تشکیل نشود اما با این زیر ساخت هایی که برای آموزش فعلا تکمیل نشده بود هربار دانشجو برای ورود به کلاس ها  با کلمه " 504 " یا  " سامانه در حال بروز رسانی " مواجه می گردید ولی  بعد از چندین دقیقه که سامانه اجازه ورود به سایت را میداد و دانشجو سعی می کرد با هزار مشکل  در کلاس حضور پیدا کند اما اساتید محترم با شروع به تدریس کردن در میان درس چندین بار این جمله را تکرار می کنند.

" این کرونا به ضرر هر کسی ام باشد به نفع دانشجوها شد. "

حال دانشجویی که در کلاس حضوری چیزی را نمیفهمید الان در کلاس مجازی با این تفکر بود که بعد این آموزش عالی و نقص مشکل سامانه چه چیزی نصیبش شده است !!؟

* اقلیت بدون تریبون

 اما در کشور ما هیچ وقت به زیر ساخت ها توجهی نمی کنیم .  مخصوصاً در این شرایطی که اقتصاد همه با مشکل  مواجه شده است. درحالی که بسیاری از دانشجویان قبل از این بیماری از امکانات دانشگاه بطور رایگان بهره می بردند ، به لطف کرونا و آموزش مجازی مجبور شدند برای کسب علم و دانش از وسایل دیگری استفاده کنند. پس از خانه نشینی اجباری و نبود وضع اقتصاد آنچنانی که دانشجو به زور می توانست با کار کردن شهریه خود را پرداخت کند حالا مجبور به تهیه بسته های اینترنتی بود که هر چند از طرف ... 

جهت ادامه مطالب فیلتر شکن خود را روشن و سپس روی " فایل " کلیک کنید.

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

نظرسنجی

وبلاگ جدید بدون تعارف دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز را چگونه ارزیابی می کنید؟

بولتن دانشگاه آزاد اسلامی

ابزار رایگان وبلاگ